sobota, 8 czerwca 2013

Leworęcznie po raz pierwszy!

Jestem beznadziejna w pisaniu pierwszych postów. Bo o czym napisać? 
"Cześć nazywam sie Maja i mam nieposkromioną chęć uzewnętrzniania sie na wszelkiego rodzaju blogach." ?? Nie, tak zacząć nie mogę. Aczkolwiek to prawda :)  
Nie lubię kategorii blogów "lifestyle". A mimo wszystko jakimś cudem stałam się współautorką jednego z nich. Bo myślę właśnie, ze nasz blog będzie zahaczał o każdą dziedziną życia i niestety będzie to na początku przypominało chaos. Ale przecież cały świat powstał z wielkiego wybuchu i chaosu wiec myślę, że nam też uda się stworzyć coś na miarę małego świata w sieci. I liczę na to, że z czasem w miarę uporządkujemy ten swój świat.





Ten post jest tylko o mnie i z mojego widzenia. Obie z Suzi jesteśmy osobnymi individuum (tak różnymi, że czasem nas to aż zaskakuje) i z tego powodu każda z nas będzie prawić i szerzyć swoje mądrości. Jednym słowem Zuzi sama się przedstawi i ujawni tyle ile chce o sobie i idei tego bloga z jej punktu widzenia. I liczę na to, że zrobi to niebawem. :)

Najtrudniej ponoć jest zacząć. Ja już przeszłam przez tą mękę, a teraz pora na Suzi.
Suzi, akceptujesz wyzwanie? 


Ps: Ja piekę, Suzi nie ma piekarnika. Jak to mogłoby w ogóle sie nie udać?? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz